חיפוש

כאבי ברכיים - לא מפסיקים להתאמן, מבינים!

נתחיל מזה שהברך היא מפרק מורכב ולא דומה לאף מפרק אחר בגוף. בנוסף היא 'סוחבת' את רוב ממשקל הגוף ויש עליה הרבה לחצים ועומסים. כל שינוי הכי קטן, מצורת הדריכה בנעל חדשה ועד שריר תפוס בגב ש'מעוות' את ההליכה לשבוע - משפיע על הברך. בקיצור, בעיות ברכיים הן דבר נפוץ מאוד ויש דרך להתמודד עם זה!


דבר ראשון עלינו לאתר מתי מגיעה הבעיה. אנחנו עדיין לא רופאים, ורוב הסיכויים שגם אתם לא אבל יש כמה דברים פשוטים שכל אחד בבית יכול לעשות!


אנחנו רוצים להבין באיזה תרגיל הברך יותר כואבת וכאיזה פחות. נסו בבית לבצע 3 תרגילים אשר הברך מופעלת בהם, אלו 3 תרגילים בזוויות שונות של הברך:


סקי סקוואט - סקוואט שהרגליים בו צמודות, הישבן הולך לאחור והעקבים נשארים על הרצפה.

איך הברך מרגישה פה?





סקוואט - סקוואט בפישוק מעט מעל רוחב האגן כשהברכיים בו הולכות באלכסון קטן הצידה, ישבן לאחור וגב ארוך. איך הברך מרגישה פה?





סומו סקוואט - סקוואט בפישוק רחב כשברכיים פונות החוצה ישבן מטה וגב זקוף ולא נוטה קדימה. איך הברך מרגישה פה?





נו מה גילית?

כעת יש לך יותר ידע לגבי מה גורם לכאב, ובאימונים שלך תדע\י מה לעשות ומה לא, מצאת לעצמך תחליף לתרגילים כואבים!

אבל נראה לך שזה פתר את הבעיה?


כנראה שלא.


הפעם דיברנו רק על למצוא את הזווית 'הבעייתית' כדי שבאימונים שלך יהיה לך את הידע מה לא לעשות ולשאול את המאמן מה אפשר לשנות. תרצו שנכין לכם סרטון עם תרגילים שמחזקים את השרירים שמסביב לברך?

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול